Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Dini Ninniler - Dini Bebek Ninnileri

Dini Ninniler - Dini Bebek Ninnileri



-Muhammedi'dir Özüm sözüm, 

Kan ağlıyor iki gözüm, 
Secdeden kalkmıyor yüzüm,
Ninni Muhammedim ninni, 
Ninni can Ahmed'im ninni!
(Vize)




-Besmele'yle uyanır, 
O nurlara boyanır, 
Buna can mı dayanır? 
Ninni yavrum ninni.
(Konya)




-Erenlerin kılıcı, 
Arşa çıkar bir ucu, 
Her dertlerin ilacı 
La ilahe illallah, ninni
(İstanbul)




-Yağmur bulutsuz olur, 
Ilım ılım sütüm gelir, 
Evlat Allah'tan olur. 
Uyusun da büyüsün ninni. 
(Bandırma)



-Dandini dandini danası, 
Bir oğlan doğurmuş anası, 
O da Huda'nın vergisi 
Hû hû hû 
(İsparta)



-Gül ağacını budamışlar, 
Gülü gonca bitsin diye, 
Allah seni bana vermiş, 
Her derdin unutsun diye! 
(Lâdik)




-Hû hû hû Allah, 
Lâ ilahe illallah, 
Uyusun da büyüsen, 
Tıpış tıpış yürüsün, 
Hû, hû, hû, yavruma 
Ninni diyem büyüsün. 
(Van)




-Hû der de gider idim, ninni, 
Zikrullah eder idim, ninni, 
İsmail Peygamberin, ninni, 
Devesin güder idim, ninni! 
(Çankırı)



-Karşı karşı ayvalıklar 
Suda oynar balıklar 
Oğlum abdest alacak 
Havlu tutun kardaşlıklar.
(istanbul)



-Ninni diye uyuturum 
Allah diye büyütürüm 
Tevhit ile yürütürüm 
Uyusun da büyüsün ninni 
Tıpış tıpış yürüsün ninni. 
(Konya)




-Yat dizime yat dizime 
Bak gözüme bak gözüme 
Sütüm sana helal olsun 
Zikreyle zikreyle 
İnkar eyleme Zikri inkar eyleme 
Lâ ilahe illallah Lâ ilahe illallah
(Rize)




-Adalarda biter kamış 
Uzamış da vermez yemiş 
Bana kuzumu Allah hediye vermiş 
Ninni yavrum ninni ninni. 
(Sivrihisar)



-Gül ağacı budam budam 
Gülü bitmez aslı nidem 
Seni bana veren Huda'm 
Ninni yavrum sana ninni. 
(Konya)



-Beşiğinin dibi çukur 
Libasına kaytan dokur 
Yavrumun dedesi Kur'an okur 
Ninni' yavrum ninni.
(Eskişehir)



-Ninnilerin yaktı beni 
Güzel Hüdam verdi seni 
Huda'm seni vermeseydi 
Kimler eğlerdi beni 
Ee, e, e yavruma ninni.
(İsparta) 



Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »