Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Sarhoş Sözler , Sarhoş Eden Sözler , Sarhoş Cümleler

Sarhoş Sözler , Sarhoş Eden Sözler , Sarhoş Cümleler , Sarhoş Laflar , Sarhoş Sözler Facebook , Sarhoş Sözleri , Sarhoş Sözleri Damar.

Sarhoş Sözler , Sarhoş Eden Sözler , Sarhoş Cümleler

Sarhoş Sözler , Sarhoş Eden Sözler , Sarhoş Cümleler
Sarhoş Sözler , Sarhoş Eden Sözler , Sarhoş Cümleler

Yılandan Bile O Kadar Korkmam
Karşımda Saçlarıyla Oynayan Kadın Kadar..

Bayılırsam Tövbe Ama
Ayılırsam Tekrar..

O Zamanlar çarşaf Yoktu
üzüm Yapraklarına Sarıp içerdik..

Balık Diyince Aklına Rakı Değil de
Burç Gelen insanlara
Diyecek Sözüm Yok..

Biliyorsun Kafam Güzeldi Ya Benim
Tüm Hayallerim Orda Başladı işte..

Halden Anlar Olsaydım
Manav Olurdum Güzelim..

Hayat Bize Güzelliklerini Sunmuş Ama
Biz Nefes Almasını Zorlaştıran Her şeyi Kullandık..

Bana Yanlış Yoldasın Diyorlar
Nedense Hep Aynı Yolda Karşılaşıyoruz..

Sevdiğiniz Kızların Kokusuna Müptezel Olmayın
Sizi Uyuşturucuya Sürekler ve
intihara Teşebbüs Eder..

Herkes Sevdiği Kadar içiyor
Neden Müptezel Oluyoruz ki..

Ağzından Sigarayı Eksik Etmeyen Sokak çocukları Kadar
Serseri ve içtikleri Şarabın şişesini
Vazo Yapan Kadınlar Kadar Gösterişli..

Uçurumun Kenarında Bekliyoruz
Sevenler Bir Adım Öne çıksın Diyorlar..

O çıkmaz bir sokak olsa
Ben Hayatımı O Sokağın içerisine kurarım..

Sevdiğim Kızın Mutlu Olması Yetiyor Bana
Ben Onun Mutluluğuyla Mutlu Oluyorum zaten..

Sana Sevdanın Yolları
Bana Sorhoşluğun Sokakları..

Müptezel Demeyeceksin
Kimseyi Tınlamayan , Dalgasına Bakan
Birey Diyeceksin..

Biz Bu Hayatın Kitabını Yazdık Ama
Matbaada Yangın çıktı..

Okulun Yolu Yokuştur
Efesleri Tokuştur..

Sen Siyahları Seviyorsun Diye
Ben Gök Kuşağını öldürdüm..

Dumanı çok seviyorum Diye
Kanserle mi Yargılanacak Bu Ciğerler..

Tehlikeli Sularda Olabiliriz
Boğulmayacak Kadar da Yüzmesini Biliyoruz..

Yeni Paketi Açtıktan 5 Dakika Sonra
içine çakmak sığıyorsa
Dertlisin Kardeş..

Bir Bardak Çaya
iki sigara sığdıran adamlardık biz
Kime Ne Zararımız Olmuş ki..

Bu Güne Kadar Bütün içtiklerimin
Parasını Biriktirseydim
O Parayla Ne Güzel içerim Lann..

Hızlı Olduğundan Şüphem Yok Zaten
Çocuklar Koşmayı Sever..

Kalbimin içine Mayın Döşedim
Kimseye Yer Yok Artık
Varsa Yüreği Olan
Ölümü Göze Alan Gelsin..

Hoşcakalı Bekleme Benden
Ardını Dön Buradan Dümdüz Kaptır
Siktir Git..

Şu içim Sigaramdan Daha çok Yanıyor Bee..

Benim için Kimseler Vaz Geçilmez Değil
Vaz Geçtiklerim Bunu çok iyi Bilirler..

Gözümde Küçülen insanlarla
Büyük Hesaplarım Olamaz Benim..

Mahkum Ettin Beni Gayrimeşru Günlere
Bir Gün Sende Düşeceksin
Faili Meçhul Hayallere..

Dünyada ki Bütün insanların
Parmak izlerinin Farklı Olması
Sana Kimsenin Benim Gibi
Dokunamayacağının Kanıtıdır..

Aslında Beni O Denizde
En iyi Sen Tanıyorsun da
Karaya Vuruyorsun..

Uyuşturucu Gibisin Be Sevgili
çekici ve ağır
Ama Bir şeyi Unutuyorsun
Seninde Bir Fiyatın Var..

Benim Ağlamam Söz Konusu Bile Değildir
Ama Fazla Alkolün Gözümden Aktığı Olmuştur..

Benim Psikolojim
insanların Ne Ayak Olduklarını
Anlamaya Çalıştığımda Bozuldu..

Sabahın ilk ışıklarına Kadar
Sigarayla Seni Dertleştik..

Ben Sokak Hayatı Yaşamış insanım
Beni Yokluğunla Tehdit Etmeye Kalkma..

Lan Her Gün Başka Birini Nasıl Seve Biliyor
Pas Tutmuş Kalbiniz..

Seni Bana Getirmeyen Yolların da
Vardır Bir Bildiği..

3 Kişi Doğru Söyler
çocuklar , Sarhoşlar , Sinirli insanlar..

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »