Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Asil Sözler, Asil Mesajlar, Anlamlı, Kısa

Sayfamızda en güzel asil sözler ve anlamlı asil mesajlar hazırladık. En güzel asil sözleri sitemizden indirebilir durum sözleri olarak kullanabilir istediğiniz gibi paylaşabilirsiniz. Asillik insanın ruhundan gelir, ruhun zarifliği dilden dökülen kelimeler ile anlam kazanır. İnsan karakterini asil sözler ile ifade edebilmeli ve içinde sakladığı güzelliği ortaya çıkarmalıdır.



En Güzel Asil Sözler


Fiyatını bilmeyen pazarımda yer alamaz.

Asil duygularımı basit sevdalara harcayamam.

Yalancılar iIe işim olmaz, işim olanlar ise yalan olmaz.

Belki bugün varsın, ama yarınımda olamayacak kadar yalancısın.

Horoz ölür gözü çöplükte kalır.

Üzülmem yalancı sevgiliye, üzülmem giden günlerime, tek üzüldüğüm nasıl sevdim olur kendi kendime.

Hayatta asıl önemli olan; hala yaşıyorken, asla geç olmadığına inanmaktır.

Hayatımda bir seni sevdim, sende beni değil başkalarını sevdin, olsun be güzelim ben böylede hayatı severim.

Asil duruşumu, senin gibi bir yalancı bozamaz.

Gidene dur diyecek kadar küçülmedim, kalana git diyecek kadar adileşmedim.

Dürüst olduğun için kaybedebilirsin ama yalan söyleyip utanmaktan iyidir.

Hep seni düşünürüm seni ararım yaInızlığımda, ama ihanetin siler içimdeki acıyı yine kalırım bir başıma.

Gururumu kıranın hayallerini dağıtırım.

Kimse bilmez içimde ki seni, sen bile bilemezsin benim gururumda ki sensizIiği.

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Ben kendimi sevdim seni sevdim diye, sen kendine inanmadın yalancısın diye.

Senin için hayattan soğuyacağıma, adına bir çizgi çeker giderim.

Basit yalanlarınIa kandır kendini, ben asil duyguIarımIa gidiyorum yalancı sevgiIi.

AsiI insan idare eder. Aciz insan şikayet eder. Basit insan iftira eder. Dürüst insan sabreder.

Senin gözIerine aşık oldu bu yürek, sözlerin zaten yalandı duymadım farzet.

Boyun eğmem yalnızlığıma ben severim seni sensizde bir başıma.

Her güneşin doğusu nasıl gerçek ise benimde sana duyduklarım o kadar gerçektir.
Erkek dediğin; rakı gibi asil, adaplı, ağır. Kadın dediğin; şarap gibi klas, zarif, kibar olmalıdır.

Senin için ağlamak isterdim lakin senin için akıtacak yalancı gözyaşım yok.

Hak edene git demek asillere, gidene dur demek ise acizlere yakışır.

Ümitlerim sen oIsan da hayatımda, yalanlarınIa bitirdin içimdeki sevgiyi oyunu da.

Parmağın gösterdiği nokta yerine parmağa bakanlar, asıl görüImesi gerekeni göremezler.

Ne kadar uzağımda olsan da, içimde o kadar yakınım sana.


Güzelim Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »