Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Yaratıcı Whatsapp Durumları

Sosyal medya fenomenlerinin artması ile birlikte insanların sosyal medyaya olan ilgisi gittikçe artmaktadır. Artık günümüzde whatsapp uygulaması da bir nevi sosyal medya görevi görmektedir. Bunun en büyük sebebi ise whatsapp uygulamasında durum yazma özelliğinin olmasıdır. Artık yaratıcı whatsapp durumları çok dikkat çektiği için herkesin kendi yaratıcılığını konuşturmak istediği bir yer olarak da görülüyor. Sitemiz üzerinden ise birbirinden özgün ve yaratıcı whatsapp durumlarına ulaşmanız mümkündür.

“Gitmek” sɑdece bir eylemdir. ”unutmɑk” ise kocɑmɑn bir devrim.
O kadar çok sevdim ki seni, kime anlattıysam yerinde olmak istedi..
Bazı insanlara verdiğim sayısal değeri geri alabilmek istiyorum.
Bence şimdi sen de herkes gibisin.
Mesajına dakikalarca gülümsemeyi özledim…
Belkide adam gibi sevenlerin aldığı bir ödüldür yalnızlık.
Ne tuhaftır ki sen ona ölürken, o başkasına yaşıyor…
Tek kişilik miydi ki bu şehir? Sen gidince bomboş kaldı.
Mutlu olmak kimin umrunda! Sen yanımda ol yeter!
Her suskunluk; bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
Ben o yâre sevmesini öğretemedim…
Hayat bir kumardır, oynamazsan kazanamazsın!
Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybeder.
Ben senin sevincini istiyorum dedi ve aldı gitti.
Bende çok zorlamam bulunduğu kadar, olmadığı kader.
Ve aşk, herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Bizim şiir bulunduğumuz kalbe, kimse şair olamaz.
Kimseyle işim olmaz. İnsansa notunu, hayvanso otunu sunar geçerim.
Gelmeyeceğini bildiğim ama tekrar de beklediğim biri var benim..
‘Parası olsun yeter” diyen kızlar.. ”nefes alsın yeter” diyen erkeklere yakışır.
Kaybettiklerim arasından en çok kendimi özlüyorum.
Herkesi sevebilme olasılığın canımı çok sıkıyor.
Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin.
ßu yaLnızLık ßenim iLişmeyin…
Bazı insanIar hep ‘kaptan’ olurlar, söz hususu ‘dümen çevirmek’ olunca.
Bir gülüyorsun kalbimin ritmi değişiyor, döverim seni.
Yalnızlığım çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?
Benimle güzelsin, bensiz tırıvırı.
Pahalı parfümleri bir kıyıya bırakın insan itimat kokmalı.
Laf yetiştirmekten kendini yetiştirmeyi unutmuş insanlar var!
Salla Zarını Güzelim.. 7 Gelirse Seninim..!
Sen ona online’sın, o başkasına.
Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…
Sen çölde açan bir gül olsaydın inan seni soldurmamak amacıyla gözyaşlarımla sulardım.
Bana mutluluğu anlat deseler ANNEM yaşıyor der susarım..
Belkide bir fotoğrafçının dediği gibidir yaşam “sadece gülümse”
Zaman, sen yanımdayken hissettiklerimi bilse geçmeye kıyamaz dururdu.
Sebebi bensem sana güImek çok yakışıyor.
Beni yargılamadan evvelce kendinin kusursuz olmasından emin ol.
Bazi insanları toplasanda çıkarsanda fark etmez zira karkaterleri hep sıfırdır.
Sensiz bir günüm benim amacıyla bir ölüm.
Yanılmışız kaptan o sevdaya dahil değilmiş.
Baktım çözülecek gibi değildi bir düğümde ben attım.
Yıldızları seviyoruz diye kendini sema sananlar var.
Cancağızım; Yufka yüreklerimizle kıymalı börek yaptılar.
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
Sebeplerimi bilmiyorsan, Seçimlerimi Yargılama.
Çok gülüyorsun bu aralar diyorlar “saklayacak çok acım var” diyemiyorum.
Çok gördük gemileri yakıp gidenleri, hepsi yüzerek geri döndüler.
Bir çok yaratıcı ve dahiyane WhatsApp durumlarını sizler için derleyip topladık. Sıradan olmayan ve gerçekten bir kişi okuduğunda vay be dedirtecek WhatsApp durumları olduğuna kesinlik verebiliriz. Aşağıda bulunan ilgi çekici ve yaratıcı olan WhatsApp durumlarından bir tanesini seçerek kendi WhatsApp durumunuzda kullanabilirsiniz. Birbirinden farklı konular içeren ancak gerçekten yaratıcılık sıfatını kullanabileceğimiz WhatsApp durumlarından hangisi size en uygunu ise onu kendiniz için seçebilirsiniz.

Arkadaşlar Sizinde hoşunuza giden sözleri yorum olarak yazarsanız.. Diğer ziyaretçilerimize yardımcı olmuş olursunuz. ; ) Haydi durma sende bir söz ekle!

Güzelim Sözler sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »