Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

ALDATAN SEVGİLİYE ANLAMLI SÖZLER

Aldatan Sevgiliye Kapak Sözler Kısa, Aldatan Sevgiliye Kapak Sözler facebook, Aldatan Sevgiliye Küfürlü Sözler, Aldatan erkeğe Kapak Sözler, Aldatan Kocaya Anlamlı Sözler

Bu güzel sayfada sizler için aldatan sevgiliye söylenecek en kapak sözleri hazırladık. Sayfadaki aldatan sevgiliye anlamlı sözleri feysbuk, twitter ve whatsapp ile paylaşın.

ALDATAN SEVGİLİYE ANLAMLI SÖZLER



Manşet: Fazla uzatmayacağım. Yerime koyduklarının, sana koyması dileğiyle!

Seni bir daha sevmek mi? Çıkmaz sokak olsan, tünel kazarım.

Kimine duadır, kimine de beddua; kime ne yaşattıysan onu yaşa.

Ne kazanmıştırn bilmiyorum fakat ümit ederim beni kaybettiğine değmiştir.

Çok söze gerek yok; hepimiz kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.

Unutma, senin küle çevirdiğin kalbe, bir başkası üfleyerek can verir.

Yürekli bir hanımın başı, yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir! Nazım Hikmet

belki yatağını bir şekilde ısıtabilirsin ama yüreğini iyi mi ısıtacaksın bakalım.

Bana akıl verme çünkü sana bir şey kalmaz. Sen aklını kendine sakla yoluna git.

Keşke tanımasaydım seni demiyorum. Ama keşke tanıdığım şeklinde kalsaydın.

Giderken arkasından şöyle bir baktım da, zaten sende bu aşkı taşıyacak göt yokmuş.

Sen yaşamıma girince ve çıkınca yaşamımı şöyle bir tarttım hiçbir şey eksilmemiş.

İnsan kimi zaman yaşamına birisi girdiği süre değil de hayatından çıktığı zaman seviniyor.

Keşke karpuz seçtiğim gibi seçseymişim seni; çünkü senin anladığın sevgi buymuş.

Bir kadın söyleyeceği çok şey olmasına rağmen susuyorsa, adam artık tüm şansını kaybetmiştir.

Ben iyi niyetimle bugün kaybederim. Sen karaktersizliğinle bir ömür kaybedeceksin.

Bugün seni aldatanı, yarın bir başkası aldatır. Yüzünü yalanla yıkayan, ihanet ile kurulanır.

Varlığın bana bir şey katmamıştı ki, yokluğun acı gelsin benden bir şeyler götürsün.

Sende vazgeçilmez bulunduğunu bil diye yazıyorum buraya; senin ayarında çok var piyasa da.

İnsan kimi zaman yaşamına birisi girdiği süre değil de yaşamından çıktığı süre seviniyor.

Sen kendini bulunmaz bir Hint kumaşı sandın ama sana da bigün makası vuran bulunur elbet.

Keşke sana verdiğim değeri bir köpeğe verseydim minimumından şimdi kapımı bekliyor olurdu.

Acaba bende ki sevgi sana yetmedi mi, yoksa sana verdiklerim seni yeterince tatmin etmedi mi?

Sana da bir şey demiyorum kalbine o denli girip çıkan varken, benim yokluğum koymaz sana.

Ben bana değer verenin hiç elini bırakmadım, elimi bırakanları da bir daha “adam” yerine koymadım.

O gittiğin fert de kısa vakit da anlayacak ne mal bulunduğunu; ondan sonrasında basacak tekmeyi g*tüne.

İnsan her şeyi zamanla öğreniyor öyle her insana hemen kıymet verip g*tünü kaldırmamayı da öğreniyor.

Benden sonra gelen beni sana unutturur. Ama unutma hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Ben bana inananı hiç yarı yolda koymadım yarı yolda bırakanı da tekrar hiç ”adam” yerine koymadım.

Benden sonra gelen sana beni unutturur fakat unutma ki yaşam insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Ben sana inansaydım senin için savaşırdım. Harpsaydım mutlaka kazanırdım. Artık vazgeçtiklerim kadar özgürsün!

Sende öğrenirsin bigün aldata aldata aldanmayı. İşte o vakit gözlerin dolar ama utanacak yüzün kalırsa.

Ileti atmazsın anlamış olurım, aramazsın anlarım, ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla!

Yatağını ısıtmak için dilediğin kadar ten gezebilirsin. Yüreğin ısınmadıkça hangi bedende olursan ol, her zaman üşüyeceksin!

Hani derler ya; dünyaya bir kere daha gelsem gene seni severim, diye. Değil seni sevmek, yanından geçenin tanrı belasını versin.

Aslına bakarsak sen beni aldatmadın; ben senden kurtulmak için aldandım. Haydi, yolun açık olsun yokluğum sana kol benzer biçimde koysun.

Aldanmıştım gülün yüzüne, masum duruşuna, insan gibi görünen yüzüne. Ama bilemezdim ikiyüzlü bulunduğunu, insan değil bir yavşak bulunduğunu.

Eğer mutlu olmayı hak etmek istiyorsan bir insanın kalbinde olmayı bileceksin, yoksa her insanın yatağında olmakla olmaz bu iş.

Ben hakikaten birine kıymet verirsem uğrunda her şeyi göze alır onun içi savaşırım. Ama birilerinden vazgeçtiysem verdiğim değere değmediğinden, beş para etmediğindendir.

Eğer bir gün geri dönmek istersen bende her zaman yerin hazır; çekinmeden gelebilir kapımda köpeğimin yerinde durabilirsin.

Maksimum neye üzülüyorum biliyor musun seninle geçirdiğimiz günlere değil, seninle boşa geçen gençliğime,boşa geçen zamana, keşke bir insana harcasaydım bu kadar zamanımı.

Sanma sen gidince her şey sonlanmış oldu, sanma sen beni aldatınca dünyam yıkıldı. Ben yine doğar, yeni insanoğlu bulur yaşamıma devam ederim. Ya sen yalanlarınla yaşayabilecek misin?

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »