Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Sevgililer Günü Sözleri

Aşk’a dair güzel sözler. Sevmeye gör, yürek acı çeker. 2018 yılı 14 şubat sevgililer günü geldi çattı. Gönlü sevdaya düşenlerin günü bu anlamlı gün. Sevene gün fark etmez ama gönül yine de ferman dinlemez. Sayfamızda sevgililer günü mesajları bulacaksınız.

Sevgililer Günü Sözleri


Anlamlı bir şubat günü, iyi ki seni sevmişim aşkım. Günün kutlu, sabahın mutlu olsun inşallah.

Kar yağar saçlarıma, dilimde bir türkü. Gurbet ben seni nideyim? Zor, sevgili olmadan gün kutlamak.

2018 yılında İşler bereketli, günler huzurlu, sevgililer mutlu olsun.

Bu güne kadar hiç böyle aşık olmamıştım. Sen yarınlara uzanan hayalim, gönlümün sultanısın. Seni seviyorum sevgili.

Bize bir gün değil, her gün sevgililer günü. Seni hayatım boyunca seveceğim aşkım. İyi ki varsın ve gönlümün bir parçasısın.

Geldi 14 şubat. Sevdamız yakar kalbimizi. Söz olsa da güç yetmez dile gelmeye. Ey sevgili seviliyorsun kalpten.

Aşkım seni çok seviyor bir ömür mutluluklar diliyorum. Her sabah gözlerimi açtığımda seni görmek, sesinle uyanmak dileğiyle.

Hayata bakışım, aynı ufukta yarınlara tutunuşum. Sen her zaman kalbimde yanan bir ateş olacaksın. Seviyorum seni ey sevgili.

Bir an gönlün daralır ve sıkılırsın. Ama sevdiğin gelince aklına mutlu olur yarınlara güvenle bakarsın. İşte sen, o yarınlara güvenle baktığımsın.

Sıradışı hayatımın en umulmadık anında çıktın karşıma. Yaşamdan beklentim seninle anlam buldu aşkım. Yarınlara seninle yürümek üzere.

Gecenin ayazında, rüzgarın hüzzamında. Sen varsın dilimde, gönlümde sevgilim. Seni her zaman seveceğim.

Güzel dünyada, güzel güzel yaşamak temennisi ile. Yarınlara birlikte koşmak dileğiyle. Günün kutlu olsun sevdiceğim…

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »