Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

FEMİNİST GÜZEL SÖZLER

Feminist Sözler Kısa, Feminist Sözler Tumblr, Feminist Sözler Mesajlar, Feminist Sözler komik, Feminizm İle İlgili Yazılar, Feminist Duvar Yazıları, Feminizm İle İlgili Sözler

Bu güzel sayfada sizler için en güzel feminist sözleri hazırladık. Sayfadaki feminizm ile ilgili anlamlı sözleri feysbuk, twitter ve whatsapp ile paylaşın.

FEMİNİST GÜZEL SÖZLER

Manşet: Çiçeklerimizi koparabilirsiniz fakat baharın gelişini engelleyemezler.

Eşitlik yoksa aşk da yok.

Kadın hanımdır, çiçek babandır.

Özgürlük evlilikten güvenlidir.

Tam iffetli olacağım, bir gülme geliyor.

Sen onu benim klitorisime anlat.

Erkeksiz bir hanım bisikletsiz bir balık gibidir. Gloria Steinem

Çinliler zıplasa zelzele, kadınlar zıplasa devrim olur.

Hanımların gücünden korkan erkeklerden nefret ediyorum. Anais Nin

yaşamının hanımı olamam çünkü ben kendi hayatımın kadınıyım.

Siz inanmayın, bigün değişmiş olur elbette güsevinç ve penise tapan rüzgarın yönü.

Çiçeklerimizi koparabilirsiniz fakat baharın gelişini engelleyemezler.

Soru, bana kimin izin vereceği değil, beni kimin durdurabileceği. Ayn Rand

Kendinizle uzlaşmaya çalışmayın. Neyiniz var ise osunuz. Janis Joplin

Feminist olmanın en keyifli ve en güzel yanı, erkekleri korkutabilmek. Julie Burchill

aslabir hanım mutfağın yerleri parlıyor diye orgazm olmaz. Betty Friedan

Bence feminizm lüzumlu çünkü sokakta yürürken arkamı kollamak zorunda kalmak istemiyorum.

Bir kadın olarak benim bir ülkem yok. Hanım olarak benim ülkem tüm dünya. Virginia Woolf

Samimi olarak söylüyorum bir kadının iki seçeneği vardır. Ya bir feministtir veya bir mazoşist. Gloria Steinen

erkek fikrini söylediğinde bir erkek oluyor. Hanım fikrini söylemiş olduğinde ise kahpe oluyor. Bette Davis

kadınların erkek korumasına ihtiyacı yoktur fakat kendini korumayı öğrenmeye ihtiyacı vardır. Susan B. Anthony

Tanıştığım her adam beni korumak istiyor, neyden korumak istediklerini anlamıyorum. Mae West

neden ne tür bir hanım bulunduğunu seçmek zorundasın? Neden kendini herhangi bir şeyle sınıflandırmak zorundasın? Beyonce

Toplumda aşkın dışındaki bütün ilişkilerde cinsiyet farkının ortadan kalktığını görmek isterim. Mary Wollstonecraft

Asla açıklama, asla geri çekilme, asla özür dileme. Sadece yapılması gerekeni yap ve diğerlerinin zırlamasına izin ver. Nellie McClung

Bana yırtıcı ve tehlikeli bir kadın olduğumu söylediler. Ben gerçekleri söylüyorum. Gerçekler de vahşi ve tehlikeli. Nawal El Saadawi

adamların çok kıymetli olduklarına kararlı oldukları toplumlarda kadınlara sadece tolere ediliyor fakat hanımlar yine de değerlendiriliyor. Aung San Suu Kyi

Pakistan’da okula gitmemiz yasakken eğitimin hanımın en büyük güç bulunduğunu fark ettim. Teröristler öğrenimden bu nedenle korkarlar. Malala Yousafzay

hanımı bir tek sevmek kaba bir hata çünkü hanımların varoluşunda hem doğruluk hem sevgi vardır. Dünyadaki enerjileri bu ikisinden doğar. Margaret Fuller

kadının zayıflığına dayanan kültürel şartlanmanın sebebi hanımın güzelliğine duyulan saplantı değil kadının sadakatine duyulan saplantıdır. Naomi Wolf

hanım şeklinde değil adam şeklinde yaşadım. Canım ne istiyorsa onu yaptım, kendimi geçindirecek kadar para kazanmıştırm ve bir tek kalmaktan korkmadım. Katharine Hepburn

Ben de evde oturup kurabiye ve çay yapabilirdim fakat mesleğimi yapmayı seçtim. Bu şekilde eşimden daha önce toplumsal hayatta rol aldım. Hillary Clinton

Ölümün eşiğinde olan tüm toplumların yapısı erkeksidir. Bir toplum yalnız bir erkekle kurtulabilir ancak hiç bir toplum hanımın eksikliğinde varlığını sürdüremez. Germaine Greer

Feminist size bağıran mutsuz insan anlamına mı, kadınların insan olduğuna inanan birey anlamına mı geliyor? Bence ikincisi, zira ben de feministim. Margaret Atwood

Kendi bedenine sahip olmayan ve bedenini kontrol edemeyen bir hanım özgür değildir. Ve aslabir kadın bilinçli olarak anne olup olmamayı seçene kadar kendine özgürüm dememelidir. Margaret Sanger

Ben aslabir zaman feministin ne olduğunu anlayamadım. Ancak şunu biliyorum ki beni kapı paspasından ayıran duygularımı açıkladığımda insanoğlu bana feminist dediler. Rebecca West

Kadınlardan yalnızca birer hanımefendi benzer biçimde bahsetmenizden, onların aslında rasyonel varlıklar bulunduğunu anlamamanızdan nefret ediyorum. Hiçbirimiz hayatlarımız boyunca sakin sularda yüzmek istemeyiz. Jane Austen

Kızım ve kız torunlarım var haliyle hiçbir süre kadının doğum kontrole olan erişimini engellemiş olan gerici gruplara oy vermeyeceğim. Bu dünyada yaşadık ve geriye gitmeyeceğiz, asla. Elizabeth Warren

kadınların başarılı olamayacağını düşünen sizlere şunu söylemek isterim: İngiliz hükümetini bu pozisyona getirmeyi başardık. Hükümet artık şu alternatifle yüzleşmek zorunda: hanımlar artık ya öldürülecek,veya oy kullanacak. Emmeline Pankhurst

Kızlar kot pantolon ve bot giyip saçlarını kısacık kestirebilirler çünkü adam olmakta hiçbir sakınca yok. Ama bir erkek için kız benzer biçimde görünmek aşağılayıcı çünkü sizler kız olmanın aşağılayıcı olduğunu düşünüyorsunuz. Madonna

pek çok kadın feminizmi erkek karşıtlığı ve karşı cins ile iletişim kuramamak olarak gördü sadece tüm mesele eşitlik ve insan hakları ile ilgili. Feminizm benim kimliğimin önemli bir bölümü umarım kızlar feminist diyalogun süreklilığına katkı sağlarlar. Lena Dunham

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »