Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

EN ETKİLEYİCİ UZUN AŞK SÖZLERİ

Sevgiliye Söylenecek Uzun Sözler, Uzun Aşk Sözleri Anlamlı, Uzun Aşk Sözleri etkisi altına alan, Uzun Aşk Sözleri Duygusal, Uzun Aşk Sözleri Sevgiliye, Uzun Aşk Sözleri Sevgililer Günü

Her türden en güzel sözlerin yer aldığı bu mükemmel sözler sitesinde şimdi de sizler için en güzel uzun aşk sözlerini hazırladık. Bu güzel anlamlı uzun aşk sözlerini toplumsal medyadan sevgilinizle paylaşmak yahut whatsapptan yollamak için kopyalayın yeter.

EN ETKİLEYİCİ UZUN AŞK SÖZLERİ



Manşet: Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazıma düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.

Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Mevlana

görmüş olduğunü hepimiz sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın.

Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Fakat gayri resmi biroldukça hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.

O kadar yakınsın ki seni ben sandım, sana o kadar yakınım ki beni sen sandım. Sen mi benim ben mi sensin şaşırdım kaldım… Mevlana

Ne bayağı bir sevgiyi yaşayacak kadar sıradan biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye araç-gereç meydana getirecek kadar herhangi biri.

Aşk, koskoca dünya nüfusunu bir anda yalnız iki kişiye düşürmeye yarar. Nüfus sayımına gerek kalmamıştır; çünkü aşk hiçbir vakit yerinde saymaz.

Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok, sen aslına bakarsanız bunlara sahipsin. O yüzden sana bir ayna getirdim. Kendine bak beni hatırla.

Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.

Sana hasret yaşadığım her bir saniyenin değerini bilirim. Çünkü sana kavuştuğumda çektiğim hasreti mukaddes icra eden geçmişin izleri olacaktır.

Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce idrak etmek isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yine adım atmak isterim…

Kadehime lacivert bir akşam çöküyor gülüm. Zehrini akıtarak çöküyor. Kartana çeviriyor her saniyeyi. Üşüyorum. Üşüdükçe seni daha çok özlüyorum.

Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere pekguzelsozler.Com bakmayacaksın.

Kalbin bigün seni sevgiliye götürecek. Ruhun bigün seni sevgiliye taşıyacak. Sakın acında kaybolma. Bil ki çektiğin acı bir gün dermanın olacak.

Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, sevmiş olarak çektiğim ahımsın.

Canımı kapına, yüreğimi ellerine, ruhumu bedenine, uykumu yatağına, öpücüklerimi dudağına göndereceğim! Ve vallahi billahi seni ölünceye kadar seveceğim!

Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?

Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma bir ihtimal karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.

Bazı aşklar okyanus gibidir. Görmesen de sonunun bir yerde sonlanmış olduğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile imrenir sana olan sevgimi, görmesem de biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek.

Aşk başlamadan güzel, Kalplerde coşku Bakışlarda tehlike olduğu vakit güzel… Birbirimize sezdirmemek için çırpınış, Başkaları görmesin diye çabalayış, Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği süre.

Sen gecemi gündüze çeviren ayım, gündüzse beni ısıtan güneş, sen içimde kanayan yaram, beni yakan ateşsin. Ve sen benim için almış olduğum nefes kadar kıymetli paylaşılması mümkün olmayan bir eşsin.

Seviyorum seni çok seviyorum, bunu her yerde her an söylüyorum. Gurur duyuyorum gönlüme düşmenden, huzurluyum her dem seni düşlemekten. Sen benim bir tek ilk görüşte değil her görüşte aşık olduğum ilk ve son aşkımsın.

Hasretim sana yar, seni sevmem bir kızılcık çiçeğinin baharına dönmesi gibidir. Senin bakışların ömrümü uzatan bir iksir… Ve ben sevgili, şimdiye kadar hiç kimsede hissetmediğim duyguları seninle yaşıyorum.

Mecnun namaz kılan birinin önünden geçer. Adam: “Ey mecnun beni görmüyor musun da namaz kılarken önümden geçiyorsun?” Mecnun: “Be adam ben Leyla’yı düşünürken seni görmedim, sen Mevla’yı düşünürken beni iyi mi görmüş oldun?”

biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken,  başka şişelerden şarap olmuşuz,  başka hayatlarda harap olmuşuz.  Hepimiz seninle bir denizin iki aşık balığı iken,  başka sularda yüzüp durmuşuz,  başka kıyılara vurmuşuz.

Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek şeklinde sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.

Senin gözbebeklerin var ya, kadın hanım gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin meblağ ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.

Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi, sahiplendiğinde sadık kalmayı? Sen bilir misin aşık olmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere, gerekirse binlere? Yapabilir misin? Hakkaten sevebilir misin? Sevmenin demesi olmaz. Unutma; ya çok seversin bir kere, veya hiç sevmezsin.

Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk benzer biçimde konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kere seni seviyorum de…

Seni o kadar seviyorum ki anlatamam hani çocuk bir çift ayakkabıya sevinir ya masumca işte öyle seviyorum seni. Seni görünce öyle rahatlıyorum, öyle sakinim, öyle mutluyum ki o çocuk vardı ya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslen.

Sen benim bakışına hasret kalmış olduğum sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim fakat en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.

Ey sevgili; heyben acıyla dolar da nefes alamazsan gel. Huzur bulacağın kıyılarım senindir. Umutların solar kurur da su bulamazsan beraber sulayalım, gözyaşlarım senindir. Kanadın kırılır da maviye uçamazsan, ne güne duruyor al, kanatlarım senindir. Çaresiz çilelere bir ümit bulamazsan, kendime ettiğim dualarım senindir. Mevlana

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »