Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Başlamadan Biten Aşk Sözleri

Başlamadan Biten Kısa Aşk Sözleri



Alışmaktan korktuğun için; dokunmaktan vazgeçtiğin insanlar vardır.

Ne kazandığını bilmiyorum; ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.

Ya seninle yaşamak ya da sende yok olmak kısaca ya bitelim ya var olalım?

Kalbimin tenezzül edip de sildiğini, ellerim zahmet edip de tekrar yazmaz.

Hayat nasıl gidiyor diye soranlara seni gösteriyorum arkandan. İşte diyorum. İşte böyle gidiyor.

Unutma; onu artık unuttum demek, bir kez daha hatırlamaktır aslında.

Artık gelme! Çünkü hayallerim bile sana kırgın.

Bazen sevdiklerimize zarar vermemenin tek yolu, onlardan uzak durmaktır.

Oysa Allah sevdiğine kavuştursun diyen hiç bir dilenciyi boş geçmemiştim ben.

Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, sen aşkı yaşamayı hak ediyorsun arkadaşım.

Biten bir aşkın hemen ardından bir başkasıyla başlayan şeyin adı, İlişki değil çelişkidir.

Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi.

Bir şair demiş ya sen git aşk bana kalsın bende diyorum ki, ben kendime yeterim sahte aşkın sende kalsın.
Birçok kişi aşkın yaIan olduğunu düşünür. Eğer ”aşk” yalansa neden acısı bu kadar gerçek.

Bu kalbe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde. Küçücük bir kalple kocaman sevmek ne haddimize.

Kolay değildir; uğruna her şeyinizi verdiğiniz insana yabancı gibi bakmak.

Hayatından silmek istedikIerini gerçekten sil, Çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen; sistemini yavaşlatır.

Ağaçtan düşen yaprak nasıl ki kurumaya mahkumsa, gönülden düşen de unutulmaya mahkumdur.

Artık başka biri alacak yerimi. Ve biliyorum zamanla unutacaksın beni, ama son kez düşün sevebilir mi seni, benim sevdiğim gibi.

Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever; ama yeri gelir hiç sevmemiş gibi gider.

Biten bir aşkın ardından ağlanmaz, Yeniden başlanması için çabalanmaz. Sen benim için öldün, bilirim ki ölüler bir daha canlanmaz.

Yazıp yazıp siIdiğimiz mesajlar, ağzımıza kadar gelen ancak söyleyemediğimiz cümleler ve hiç başlamadan biten hayallerimiz var.

Bir kağıda sensizlik yazdım. Yine de çok hoşuma gidiyor. Çünkü sen’sizlik kelimesi bile sen’le başlıyor.

Geleceğim bekle dedi, gitti. Ben beklemedim, o da gelmedi. Ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi. Özdemir Asaf

Gitme zamanı gelmişse dur demenin; zaman geçmişse dön demenin ve aşk bitmişse yeniden demenin; hiçbir anlamı yoktur. Marquez

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi, benim yolum son duraktı, seninkisi müsait bir yer.

Bir gün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun. Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun. Nazım Hikmet

Birisini unutmak zorundaysanız, bunu sindire sindire yapın. Çünkü akIın zamansız öldürdükleri, yürekte amansız dirilir.



Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »