Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

Sevenler İçin Sözler


Sen “sevgi” adına yazıyor olabilirsin; bir tek eski bir alışkanlıktır. Ne dediğinin farkında değilsindir. Tam olarak ne demek istiyorsun? Çünkü “aşk” kelimesini söyleniş etmek müthiş önem ve kutsal kıymet taşır. Peki sen iyi mi kullanıyor yada yazıyorsun…acaba?
Terk edilmeyen bir duygusun içimde, eskimeyen sevgisin kalbimde, sen benimsin her halinle seviyorum seni delice.
İki yüzümüz vardı iki güzelliğimiz
ümit ve Sevgi, kırmadan aynaları
(Alın kırışığımızda aynı kabahatun izi var)
Sen benim en dar geçitlerimsin en sonsuz gerçekliğimsin ümitsizlikler içindeki ümitlerim vazgeçemediğim tek sevgimsin ve şuna inan ki sonsuz oluncaya kadarda sürecek. Seni çok fakat çok seviyorum.
Umuttan çok şüphe vardır yüreğimde, hoşgörüden çok öfke vardır, nedensiz düşmanlık gütmesem de, olur olmaz şeye sevgi beslemem ben. Haktan yanayımdır ve de hakikatten. Bu yüzden sevginin hak edenin hakkı olduğuna inanırım. Haketmeyene sunulmayacak kadar değerlidir sevgi.
Tiryaki olmuş bu kalp sana senden başkası susturamaz içimdeki asi aşkı ne olur anla. Sevenler görüyor halimi sende gör seviyorum seni.
Sevmekten korkmayın sevişmekten korkmayın efendim. Bırakın evinizi kavga sesleri yerine sevgi çığlıkları dolsun bundan utanmayin. İlla uyanacak bir şey arıyorsanız saldırı cigliklarindan üçüncü sayfa haber çığırtkanlığından utanin. Doğal olarak buna cesaretini varsa efendim
Ağlayacaksam yanımda ol isterim, güleceksem yanımda ol isterim, her süre yanımda olmanı istiyorum, aslında sadece benim ol sadece adım kalbinde yazsın seviyorum seni prensesim.
Dünyanın en eski ve değişmeyecek isteği sevgi.
Aşık oldum sana deli oluyor kalbim sen yanımda olmayınca, seninle mutlu oluyorum kalbim seninle atıyor sevgi üretiyorum yanında sana sunuyorum aşkım.
“Sevgi insanoğlunun gücünden vazgeçmesi anlama gelir”
Artık yaşamak istiyorum, nefes almak isterim, haydi tut elimden çek beni hayata haydi tut kalbimi yaz kalbine umuyorum ve inan seni çok seviyorum.
Sevgi olunca, edepte olur.
Edep olunca küstahlık kalmaz ki…
Sana yazmak istediklerimin yalnızca yüzde birini yazıyorum buraya gerçekten seni seviyorum bir tanem seni sevdiğimi ne kadar yazsam da sığmaz buralara…
Anneniniz, kusurlu bir para kazanma makinesi olması nedeniyle babanızı azarlamaya, babanızsa kusurlu bir ev hanımı makinesi olduğundan annenizle tartışmaya programlıydı.Birbirlerini, kusurlu sevgi makineleri oldukları için aşağılamaya programlanmışlardı.
Çok tatlı bakıyorsun bana alamıyorum gözlerimi senden alamıyorum kalbimi sevginden seni seviyorum bebeğim sen benim tiryakimsin.
Her birimiz sevilmeye muhtaç; ama (maalesef) her birimiz, sevgi isteyene kaşları çatık.
Hani gece olunca susar ya sokaklar hani elektrikler gidince sessizlik başlar yaşadığın yerde işte bende seni öyle seviyorum kendi dünyamın içinde sus pus seviyorum gizliyorum sevgimi…
İnanç insanın varoluşunun bir koşuludur. Sevgiyle olan ilişkisi açısından bunun anlamı ferdin kendi sevgisine olan inancı, başkalarında sevgi yaratabilme ve bu sevginin geçerliliğidir.
Erich Fromm
Durmaz kalbim atar delice seni seviyor bu gönül susturamaz kimse seviyorum seni seni benden alamaz ölümden başka kimse…
Sevgi dayatılmaz, emredilmez… O, zorunlu biçimde özgürdür… İnsanı sevmek demek, onun içinde ki en iyinin dışavurmasını istemek anlamına gelir.
Hatalı hatasız yaşıyoruz aşkımızı delice sevenler anlamış olur halimi duramıyorum yerimde seviyorum seni düşünüyorum seni her gece…
ben çıplağım, çıplağım, çıplak
sevgi sözleri arasındaki sessizlikler şeklinde çıplak
Gereksiz sevgileri görmek istemiyorum hayatımda, doğru zamanda doğru insanı istiyorum yaşamımda o da sensin bunu unutma seviyorum seni her durumda.
Selvi Boylum Al Yazmalım filmini ilk izlediğinde; gönlü Ahmet Mekin’e, gözü Kadir İnanır’a gidiyor insanın. Sonra adam ile adam arasındaki farkı öğrendikçe Asya’ya hak veriyor insan. Çünkü sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu; sevgi emekti.
Olumsuz düşünceleri sildim artık beynimden seninle ilgili düşünceler kuruyorum kalbimden, seviyorum seni en derinden duygularımla besliyorum adını kalbimde sevgilim.
”Sevgi Hep Vardı”
Yıldızları izliyorum her gece, senin benzer biçimde parlak yıldızlarda esrarengizyor beni gecenin sesinde, sana şarkılar besteliyorum yıldızlara bakarak, seni seviyorum yıldız gözlüm benim…
” İnsanın kavrayabileceğinden daha çok şey bilmesinin bir mutsuzluk bulunduğunu düşündüm.
Bu bazen olgunluktur, fakat olgunluk değilse, o süre – çöküştür. ”
Boris P.
Sevenler mutlu olsun istiyorum hep çünkü bende seviyorum sevenler ağlamasın istiyorum ama ben hep ağlıyorum ve seni seviyorum.
” Devrimci inançları olan kadınların sert, militan bir dış görünüşe bürünmelerine karşıyım.
Kadın, kadın olabilmeli. Bu da basit değil.
Halklara olan sevgisini, insan ancak bireylerle olan ilişkilerinde geliştirebilir. ”
bir gün isterim güneş batmasın. Bir gül isterim koklayınca solmasın ve seni isterim bir tanem sensiz yaşam olmasın.
Katı kurallarımız vardı ve kimsenin dokunmaya cesaret edemediği çelikten zırhlarımız….Dikenli tellerle çevrelediğimiz aşılmaz duvarların ardındaki ruhlarımıza ulaşanlara karşı, sınırsız bir sevgi ve acıma beslediğimizi ise yalnız o duvarı aşmaya cesaret edenler biliyordu.
Sevgi tutkuysa ben sana tutkunum, hasret özlemse ben sana hasretim, aşk her şeyse sen benim her şeyimsin, bunların hepsi bir kişi içinse sen benim bir tanemsin…


Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »