Öne Çıkan Yayın

Damar İnstagram Sözleri

Sayfa İçeriği: Damar İnstagram Sözleri Kısa, Damar İnstagram Sözleri Sevgiliye, Damar İnstagram Sözleri Anlamlı, Damar İnstagram Sözleri Aş...

En Güzel Whatsapp Aşk Sözleri

En Güzel Whatsapp Aşk Sözleri


Sevgiliye kapak whatsapp aşk sözleri ve whatsapp aşk durum sözleri hazırladık. Bazen laf sokmak için bazen de ne hissettiğimizi anlatmak için whatsapp da kullandığımız durum sözlerin de paylaşmanız için güzel aşk sözleri derledik. Eşinize yada sevgilinize göndermeler yapmak için duygularınızı belirtmek için güzel kelimeler aramaya başka yere gitmenize gerek yok biz sizler için en güzellerini zaten hazırlıyoruz...


Bu yalnızlık benim ilişmeyin.

Herkese selam, sana hasret. Nazım Hikmet

Zaman bütün hayallerimize ağzımın payını verdi.

Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. Mekânım cennet olsun.

Cehennemde mevsim yok canısı ateşlerde yanacaksın

Farklıyız işte. Sen gül’ü severdin. Ben gülüşünü sevgili.

Yeniden yorulmaya niyetim yok , bu yüzden herkese uzağım..

Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.

Ve ezberimdeki bütün şiirlerin özetidir senin adın...

Yüreğimdeki duruşunu seviyorum.

Her suskunluk, bir iç kanamasıdır ilişkilerde.

Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.

Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür.

Gözlerin kör bir kuyu. Yusuf olası geliyor insanın.

Mevsimleri bilmem de bazen bir insanı tanımak baharın başlangıcı olabiliyor.

Otopsi istiyorum hayallerime, kurduğum düşler eceliyle ölmüş olamazlar.

"Yokluğunu dert etmeyeceğim insanların tribini de çekmek zorunda değilim"..

Gözlerinin ‘Kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘Sen’de kalayım.

Kaç lisan bilirsen biI; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.

“Nasıl biri diye sorarlarsa beni, baharı ve şiiri sever de.”

Açtığın yaraIara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.

Ben iyi biriyim ama eğer kötü olmam gerekirse o konuda da iyi biriyim.

Sen gittin artık yoksun ve boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.

Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor.

Kolunu ısırıp saat yapıp bu saatten sonra benimsin diyesim var.

Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı.
Sana muhtaç oIduğum şu anda gel, yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

Artık benim için dış kapının dış mandalısın.

Sen beni silahınla değil güzelliğinle vurdun gülüm.

-Ne imtihanlar misafir ettim bir bilseniz hiç hesapta yokken...
İyi ki, acımı hafifletecek duâlar ezberlemişim küçükken...!

Çatlatsa da dudaklarımı senelik gülüşler, her gece adam gibi ağlamayı sana adadım.

Ve Aşk Onda hissettiğini bir başkasında bulamamaktı...

Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır.

Bir yalnızlık inşa ediyorum ki sorma, Mimar Sinan halt etmiş yanımda!

İstemiyorum böyle, 3 günlük sevgi, yüreğin vɑrsɑ bir ömür boyu sev beni.

Hɑdi kɑldır kɑdehini sevgili vɑrsɑ şerefine yoksɑ gidişine.

Bin “günahın” olsa da bana, bir “gün ah’ım” yok sana.

-Kelebek misali yaşıyoruz hayatı
Ellerimizde kalan son nefeslik bir can
Avuçlarını kapatsan son bulacak
Bıraksan acaba kaç günlük ömür bulacak...!
Unut demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lügatında.

Sen yeryüzünde gördüğüm tek gerçeksin sen hayallerimin biricik prensesisin.

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

"Zamana Bırakalım Her Şeyi" Dedi. 
"Ya Beni Kime Bırakacaksın" Dedim.. 
Sustu..
Bir Daha Öldüm...!

Şimdi söndü ışık sustu dudağımdaki sen çalan ıslık. Dünya ahiret acımsın artık.

Güzelmiş, çirkinmiş ne fark eder ki? Deli gibi sevmek ruhumuzda var.

Oldu oldu, olmadı çay içeriz.

Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer.

Sen uyurdun, bilmezdin, ben uzaklardan üzerini örterdim her gece.

Sen öyle sık sık dışarı çıkma..!
Sonra şiir sokakta diyorlar..
dedi adam...!

Yüreğine giden bir bilet kes, cam kenarı değil can kenarı olsun.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzIüğün adını aşk koyardım.

Yıkıldı yolunu bekleyen şehir. Şimdi gelsen de bir, gelmesen de.

Hislerimi dizelere yazan kalemler ağlasın bana
kalpleri aşk ile yanan sevenler ağlasın...!

Benzer Konular
Sonraki
« Sonraki Konu
Önceki Konu
Önceki Konu »